Tron Wszechglutodzierżcy

Wpisał SDek / piątek, 13 kwietnia 2012 13:59

Już po raz trzeci będziecie mieli na Puckonie okazję zanurzyć się Krainie Bulgoczących Glutów. Trzeci, ale jak twierdził gobliński filozof Glutaklit - "Nie wchodzi się dwa razy do tego samego glutowiska". Miał w tym wiele racji, ponieważ z każdą edycją dodajemy różnego rodzaju dodatkowe opcje i ulepszenia - po to, żeby można było grac na wiele różnych sposobów i przyjmować najróżniejsze strategie. Co nowego i czego można się spodziewać po grze? Rzućmy okiem na poprzednie edycje

GoblinTron Wszechglutodzierżcy wersja 1.0:

  • Blisko 20 różnych profesji dostępnych wraz z rozwojem wioski
  • Ciągłość gry dla graczy - w przypadku śmierci respawn w bazie
  • Zmienność profesji - oczywiście w zależności od woli glutodzierżcy
  • System walki opierający się częściowo o opaski a częściowo o system zależności między profesjami
  • Różne gałęzie rozwoju cywilizacji, każda dająca unikalne budynki przynoszące konkretne korzyści takie jak rekrutowanie nowych sług, poprawienie obronności lub możliwości ataku, nowe umiejętności i czary dla profesji będących już w grze
  • "Realizm" - wzniesienie budynku będzie wymagało od budowniczych oceny sytuacji i sprawności, będzie mogło zostać przerwane nagłym atakiem. Budynek będzie mógł być zniszczony przez przeciwnika.

Tron Wszechglutodzierżcy wersja 2.0 - "Political Revolution":

  • Różne ustroje polityczne warunkujące specyficzne działanie ekonomii. Do tego możliwość przewrotów pozwalających na zmianę ustroju.
  • Monarchia - pierwszy ustrój polityczny. Po pewnym czasie można zrobi przewrót w kierunku: wolnego rynku, faszyzmu bądź komunizmu.
  • Każdy system polityczny ma swój specyficzny model działania, odrębne ceny, ograniczenia i jednostki specjalne.
  • Więcej czarów i podniesienie rangi Szamana jako jeszcze większego wymiatacza.
  • Wyklarowane zasady zwycięstwa: czyli zwycięstwo "na punkty" albo "przez wonder"

Co zatem nowego w tym roku? Tada!:
Tron Wszechglutodzierżcy wersja 3.0 - "Starcie Glutowładnych Bogów"

  • Wprowadzenie boskich interwencji i świętych miejsc
  • Nowe profesje związane z kapłaństwem
  • Zasady odprawiania rytuałów, modlitw itp.
  • Wybór odpowiedniej ścieżki duchowej plemienia (przekładający się na odpowiednie zyski w różnych dziedzinach, najczęściej rzutujące na skuteczność wojenną i gospodarkę)
  • Podkręcenie jednostek rzadko używanych - lepsi złodzieje, tańsi samobójcy, skuteczniejsi podżegacze itp.
  • Większa kompaktowość rekwizytów - łatwiejsze zarządzanie dla glutodzierżcy i klarowne przedstawienie oznaczeń jednostek dla graczy

Gobliny z Tronu

Jeszcze Ci mało goblińskiego klimatu? Obczaj zajawkę tronu z Puckonu 2009 oraz galerię z Puckonu 2010!

Puckon - Zdecydowanie najlepszy konwent na polnocy.