Kuszenie/Zbawienie

Wpisał Kamil Bartczak / środa, 27 kwietnia 2011 19:38

Jeepfrom Kuszenie/ZbawienieWedług większości etyków, kapłanów i innych speców od moralności, nawracanie na słuszną ścieżkę polega na wskazaniu różnicy między dobrem a złem. Ich wysiłki zmierzają do uwidocznienia, podkreślenia tej różnicy gdyż, jak sądzą, ten kto różnicę dostrzeże, wybierze dobro i zbawion będzie.

Nah.... ja tam sądzę że spora część owieczek uzna w takiej sytuacji że zło jest cool. Prostsze, przyjemniejsze, nie stawia irracjonalnych wymagań. No i przyznajmy... luuuubimy to.

Tytuł Gry: Kuszenie/Zbawienie
Typ: jeepform
Autorzy: Kamil Bartczak, AR "Argos"
Świat Gry: real
Strój: współczesny
Mechanika: samowładza prowadzącego
Czas gry: 2h
Ilość graczy: 15-25
Uwagi: Nieco eksperymentalny jeepform, jeżeli się powiedzie, może być całkiem fajny. Zasada „No Touch” uchylona, w zamian słowo bezpieczeństwa. Raczej dla pełnoletnich Pomóż bohaterowi podjąć odpowiednie decyzje i uniknąć poczucia żalu albo... przejdź na mroczną stronę – oni mają ciastka!

Puckon - Zdecydowanie najlepszy konwent na północy