Puckon 2007 - Program

Wpisał SDek / piątek, 08 października 2010 23:02

No wiec, tradycyjnie, program będzie płynny. Jak dobrze wiecie nigdy nie trzymamy się sztywno planów, aczkolwiek z należnym szacunkiem zawsze traktujemy je jako bardzo cenną wskazówkę. Co w takim razie w programie? Poniżej znajdziecie naszą propozycję na weekend wyborczy:

Piątek:

Piątek będzie przebiegał zgodnie z rytmem nadanym przez ukochane przez wszystkich Polskie Koleje Państwowe - czyli godziny przyjazdów pociągów. W miarę możliwości, warto przyjechać jak najwcześniej.

17:30 - Zaczynamy od rozgrzewki, zanim wszyscy dotrą na miejsce, a w ramach nie min.: Jungle Speed Live! (w szkole) oraz Wormsy!

19:00 - Oficjalne rozpoczęcie Konwentu

19:30 - Gra terenowa Tron (w szkole)

22:30 - LARP Lot Wilczycy (w szkole) oraz gra terenowa McGyver: ja, Słowianin (w szkole)

01:30 - Czas na chwilę relaksu, czyli Pokaz filmowy Wujka W. Czym Widłak zaskoczy nas tym razem? (Tutaj będzie potrzebny wyciąg z regulaminu: za straty moralne i jakikolwiek uszczerbek psychiczny nie odpowiadamy.)
W tym samym czasie, dla żądnych wrażeń "odbędzie się mroczny" LARP Szkoła

Sobota:

10:00 - Dowódź i Podbijaj, czyli Command & Conquer Live! (w terenie)

13:00 - Blok gier różnych, czyli każdy znajdzie coś dla siebie:

17:00 - Bunkier Hamleta (bunkry, LARP / gra terenowa z elementami ASG)

20:00 - Fabryka (bunkry, LARP / gra terowa z elementami ASG)

0:00 - Ognisko z kiełbaskami, czyli LARP "Klimaty obozowe w śniegu - też można" oraz specjalnie dla nas nocne zwiedzanie Muzeum Obrony Wybrzeża.

Co jeszcze w sobotę? Otóż będziecie mieli okazję pograć w gry importowane z Wrocławia znane pod marką Wielosfer. Kiedy? Tego dowiedzie się w piątek. A będą to:

Niedziela:

09:00 - Śniadanie Mistrzów (w tawernie Kutter)

10:30 - Koncert harfiarki Barbary Karlik: Opowieści na dobranoc i nie tylko (w tawernie Kutter)

Pozostała cześć niedzieli jeszcze się formuje na razie planujemy:

Wspólną wizytę w helskim fokarium!

Artefakt (w terenie, gra terenowa)

Kopciuszek (LARP, w szkole)

Czyja to kwestia? (Jeepform, w szkole)

a około 17:00 - Oficjalne zakończenie konwentu, czyli terenówka Kiedyś Trzeba Zacząć Sprzątać.

 

Chcesz mieć swój punkt programu na Puckonie 2007?

Śpiesz się! Zostało bardzo mało czasu.

Przyślij nam najpóźniej do końca października na adres email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. informacji o tym:

  • Co chcesz robić (typ gry, klimat, świat)
  • Ile potrzebujesz czasu (przygotowania + sama gra)
  • Miejsce (jakie sale, teren i inne urozmaicenia)
  • Pora dnia
  • Dla ilu uczestników
  • Jakiej potrzebujesz pomocy od nas (rekwizyty, stroje etc.)

A najlepiej... Najlepiej będzie, jeśli oprócz tego napiszesz nam zajawkę w takim stylu jak opis gry Ramówka na stronie Hardkonu.

Pamiętaj jednak, że Puckon jest specyficznym konwentem i w związku z tym najbardziej zależy nam na grach, w których bierze udział cały konwent. Właśnie takie gry będą miały pierwszeństwo, aczkolwiek jesteśmy otwarci na wszystkie ciekawe i pogięte pomysły. W końcu nie bez powodu organizujemy edycję 2007 w listopadzie 2010 roku.