Puckon 2004 - Program

Wpisał SDek / poniedziałek, 02 marca 2009 22:56

Program

Czwartek

Od 12.00 uczestnicy mogą odwiedzić szkołę i dokonać akredytacji, zarezerwować miejsca noclegowe i zostawić bagaże
17.00 Otwarcie konwentu
18.00 Czym są gry fabularne (RPG)
19.00 Wprowadzenie w świat gry fabularnej „Neuroshima”
20.00 Wprowadzenie w świat gry fabularnej „Monastyr”
21.00 Czym jest Gra na Żywo (Live Action Role Play - LARP)
21.30 LARP
oraz warsztaty malowania figurek i Games Room

Piątek

11.00 Spotkanie z Wydawnictwem Portal
12.00 Alterland Wolskiego – dyskusja
13.00 Przyszłość Warhammera
14.00 Konkurs Neuroshimowy
15.00 Neuroshima w siedmiu smakach
16.00 Monastyr – nieco ambitniejsze RPG?
17.00 Zasady gry „Monastyr” w praktyce
18.00 LARP
oraz gry bitewne i Games Room
(o 15.00 turniej Zombiaków)

Sobota

11.00 Starożytne cywilizacje
12.00 Gambling – podstawa handlu w Neuroshimie
13.00 Kartagina
14.00 Przyszłość Earthdawna
15.00 Egipt
16.00 Rola odgrywania a odgrywanie roli
17.00 Wycieczka po świecie Neuroshimy: złomowisko
18.00 O prowadzeniu sesji RPG
20.00 O odgrywaniu inteligencji w RPG
21.00 LARP
oraz gry bitewne i Games Room:
15.00 Turniej Saloonu
17.00 Turniej Magic: the Gathering

Niedziela

11.00 Bunt maszyn oraz
Turniej szlacheckiej gry karcianej „Veto”
12.00 Krasnoludzka psychika
13.00 Konkurs Monastyrowy
14.00 Zakończenie konwentu


Przez cały czas trwania konwentu będzie otwarta „Sala Gier”, w której zawsze będzie można zagrać lub nauczyć się grać w rożne gry - zarówno planszowe i karciane (np. Falling, Brawl, Zombiaki, Saloon, Gody, Light Speed, Save Dr. Lucky, Kill Dr. Lucky, Unexploded Cows, a nawet Machinę.)

Wśród LARPów (min. duży odbędą się: LARP Warhammerowy LARP Monastyrowy oraz Zew Cthulhu.

 

Specjalne atrakcje

Warhammer

14 sierpnia (w sobotę) będzie miała miejsce premiera nowej gazetki warhammerowej. Pierwszy Numer będzie nosił tytuł Nordstjern: Gwiazda Północy

Saloon

Na konwencie odbędą się również pierwsze oficjalne mistrzostwa Polski w Saloon.
Zgłoszenia należy kierować do organizatorów imprezy.
Sponsorem nagród dla najlepszych zawodników jest Wydawnictwo Portal.

 

LARPy

Oto opisy niektórych LARPów i terenówek, które odbędą się na Puckonie.

Terenówka Neuroshimy

Przy odpowiedniej liczbie chętnych zorganizujemy terenówkę Neuroshimy. Zasady walki są sprawdzone, ale wszystkiego dowiecie się na miejscu. Oczywiście mile widziane przebrania, choć postradamy się zapewnić przyodziewek każdemu.

Terenówka WFRP: "Czaszki dla tronu czaszek"

Przebrania mile widziane (słudzy bogów chaosu). Terenówka będzie się odbywać pod osłoną nocy, również obowiązuje limit (tzn. minimalna ilość, górnej granicy nie przewiduję)

Larp WFRP

Spokojna społeczność w niewielkim miasteczku Starego Świata... Nagle ludzie zaczynają ginąć... Trzeba znaleźć winnych :). Niby nic specjalnego, a jednak...

Odpowiedzialnym za blok LARPowo-terenówkowy jest Vino

Puckon - Zdecydowanie najlepszy konwent na polnocy.